linneeaz

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Linnea - 16 januari 2012 19:29

Hejsan! Återigen super ledsen över att jag inte bloggat på hela dagen!!! Men det är inte så att jag inte vill blogga, bara det att idag har jag inte heller haft tid, men i morgon och resten av veckan kan jag uppdatera mycket offtare för då är jag inte lika fullbokad som idag och i går! Men i alla fall i dag har jag varit Yasmin efter skolan och jag facerapade henne några gånger xD Och när hon märkte det blev hon lite arg och låste ut mig i trapp uppgången! Så jag var tvungen att skrika och banka ör att hon skulle släppa in mig i MIN lägenhet (bara för att göra saken tydligare!)

Vi va mest inne på datorn, åt godis och så men det var skita kul! Vi måste ses snart igen! Yasses blogg: www.yaasmin.blogg.se (besök den gärna) Nu kommer lite oserriösa bilder från idag!

           

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


This is my life...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle få dig att följa min blogg/ Läsa den oftare?
 Hiss eller Diss
 Dagens outfit
 Fler bilder jag tagit
 Längre inlägg
 Video inlägg
 Inget allt är bra!
 Annat....

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards