linneeaz

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Linnea - 15 januari 2012 18:23

Nu har det ju snart gått en vecka så jag tänkte göra en Hissa eller Dissa lista för just denna vecka som gått! :D


 

1: Jag fick träffa mina vänner efter ett långt jul lov!

2: Första cheerleading träningen på ett tag.

3: Har fått många fina lite sena julklappar av mina kompisar.

4: Vi har fått ha värdens roligaste vikarie hela veckan!


 

1: Skolan började igen :/

2: Jag har fått strecha som en galning för att kunna komma i kapp!

3: Jag har tappat min nya mobil i marken typ 5 gånger på en vecka bara för att jag inte har ett skal!!

4: Jag har halkat 2 gånger på isen.

Av Linnea - 15 januari 2012 18:13

Ja nu är det så att jag har fått en fråga av en tjej som ville använda en av mina bilder som jag tagit själv till sin header på hennes blogg och jag sa nej eftersom jag har sagt det innan: TOTAL copyright på alla mina bilder förutom google bilder! Det va i alla fall snällt att hon frågade innan hon gjorde något och jag hoppas hon respekterar mitt beslut och inte använder bilden! Jag vill bara påmina er andra om detta och att man faktisgt kan polisanmäla folk för det! Så fråga alltid först men har jag skrivit copyright så kommer jag antagligen inte ändra mig!  


Ha det bra kram<3

Av Linnea - 15 januari 2012 17:42

Ja idag har jag inte haft tid att blogga, förlåt :´( Först var jag på cheer träning i två timmar och sedan var jag och åt lunch på stan så därför har jag inte haft tid! men här kommer lite bilder från idag.

           

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


This is my life...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle få dig att följa min blogg/ Läsa den oftare?
 Hiss eller Diss
 Dagens outfit
 Fler bilder jag tagit
 Längre inlägg
 Video inlägg
 Inget allt är bra!
 Annat....

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards