linneeaz

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Linnea - 13 januari 2012 20:41

Jag fick en fråga för ett tag sedan! En person frågade om jag kunde ta några kort på vart jag bor och jag svarade ju att jag inte tänkte göra det eftersom jag inte vill att någon får reda på vart jag bor osv. Men sen kom jag på att du kanske menade att jag skulle ta kort i lägenheten jag bor i och det kan jag självklart göra! Jag kanske tar lite kort i morron så får ni se lite hur jag bor men inte vart  o.0  så my bad srry<3


 

Av Linnea - 13 januari 2012 20:31

Nu ska jag snart sätta mig framför tven och öppna min chipps påse och bara njuta av att det är fredag, för sedan är det fullt ös igen! Fotbolls träning i morron, cheerleading träning på söndag! Och sedan på måndag ska jag träffa en kompis + att skolan börjar igen ;(   Så ikväll ska jag bara slappa! Vad ska ni göra i helgen då? Kooomentera xD

Kraam<3


+    = 100% Mys                                                                             Haha...aja ha det så bra nu! xD
































      

Av Linnea - 13 januari 2012 17:11

Ja nu har jag gjort en ny header, inte så stor skillnad på denna och min gamla header. Typ samma design men nya bilder :D Vilken var snyggast, den jag har nu eller den gamla?


Den gamla:

 





Min nya:

 

Av Linnea - 13 januari 2012 15:54

Jag har jag ätit mellis och sitter nu i soffan framför datorn och bloggar lite och är inne lite på fb. 

Gud så skönt med freedag! Jag vet inte om det snöat hos er men här i stockholm har det snöat rätt mycket, vi får bara hålla tummarna för att det inte smällter bort och blir slask allt för snart :)          

I dag är det även fredag den 13 för er som inte visste det, och såklart så kan inte jag genomgå dagen utan att göra illa mig -.- Jag trillade och rev upp ett litet sår jag hade på handen, så typiskt mig! Har ni råkat ut för någon olyckshändelse idag? Kommentera gärna

Här kommer i alla fall dagens outfit.  Hoppas ni får en mysig fredag, Kraaam

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


This is my life...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle få dig att följa min blogg/ Läsa den oftare?
 Hiss eller Diss
 Dagens outfit
 Fler bilder jag tagit
 Längre inlägg
 Video inlägg
 Inget allt är bra!
 Annat....

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards