linneeaz

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Linnea - 10 januari 2012 17:26

Det finns så mycket folk (I SVERIGE) som köper kläder, skor, smink, hår produkter till och med mat bara för märkets skull! Bara för att visa att dom har pengar. Det roliga är att de flesta har inte änns råd men köper dyra saker ändå! Tänk på detta: spelar värkligen märket större roll en själva utseendet av produkten? Nu har jag gjort en dyr vs billig lista med ett antal produkter som är välldigt lika i utseendet men vääälldigt olika i pris! Jag har mest gjort detta för skojs skull men ni får gärna kommentera vilken av de två produkterna ni tycker är snyggast och vilken ni tror är dyrast. Om många kommenterar så avslöjar jag de riktiga priserna på varorna! Ha det så bra kraam<3


   

 

   

Skorna över är ju nästan helt lika dana! Viss skillnad på priset ändå!

Av Linnea - 10 januari 2012 16:31

Hej alla söta bloggläsare! Jag har precis kommit hem från skolan. Idag har jag nt gjort mkt, bara hängt med kompisarna! Juste! Jag fick en till julklapp i dag fast av Kajsa. Jag fick en skit snygg väska som hon köpt när hon varit i Indien. Den där lyckosten! 


I morron ska jag till tandläkaren efter skolan ang min tandställning så jag missar gympan (yeey!)

Jag hoppas ni haft en bra dag kraam<3



Dagens outfit:


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


This is my life...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle få dig att följa min blogg/ Läsa den oftare?
 Hiss eller Diss
 Dagens outfit
 Fler bilder jag tagit
 Längre inlägg
 Video inlägg
 Inget allt är bra!
 Annat....

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards